Hubix Sp. z o.o. to producent specjalistycznych narzędzi i sprzętu zapewniających bezpieczeństwo pracy w energetyce, a także umożliwiających straży pożarnej niesienie pierwszej pomocy. W ich portfolio znajdziemy: narzędzia izolowane, izolacyjne oraz hybrydowe np. osłony izolacyjne, hełmy, rękawice elekroizolacyjne. Dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu, firma oferuje również szkolenia PPN (prace pod napięciem) dla elektromonterów.
W okresie nawiązania współpracy firma Hubix kończyła budowę nowoczesnej hali produkcyjnej. Wykorzystywana wówczas infrastruktura IT była już mocno przestarzała, co uniemożliwiało zapewnienie odpowiedniego wsparcia ani dla obecnych ani tym bardziej nowo powstających potrzeb firmy klienta. Na to wszystko nakładał się brak procedur działania w ramach IT, a także brak inżynierów IT o specjalistycznej wiedzy z zakresu budowy i utrzymania infrastruktury i zapewnienia jej ochrony.
Po określeniu potrzeb oraz planów Klienta inżynierowe Engave opracowali listę rekomendowanych sprzętów i działań, które sprostałyby potrzebom rosnącego biznesu. Listę podzielono na priorytety, dzięki czemu możliwe było rozłożenie inwestycji w czasie. W rezultacie zrealizowano następujące działania:
W zakresie infrastruktury oraz aplikacji biznesowych
W zakresie ochrony
W zakresie wsparcia
W zakresie tworzenia kopii zapasowych
Wymiana części serwerów fizycznych oraz instalacja środowiska wirtualnego umożliwiły wdrożenie ERP-a, systemu księgowego oraz kontrolera domeny. Z kolei instalacja UPS-ów zabezpieczyła infrastrukturę fizyczną przed przerwami w dostawie prądu.
Dzięki wdrożeniu Microsoft 365 oraz aplikacji Teams, poprawiono przepływ informacji wewnątrz organizacji oraz dzielenie się dokumentami i ich archiwizację. Umożliwiło to również pracę grupową i zdalną, co było szczególnie ważne przy wykonywaniu obowiązków w czasie delegacji, a także pandemii Covid-19.
Zapewniono bezpieczeństwo danych przez wdrożenie systemu antywirusowego i systemu do backupu, a także rozszerzając infrastrukturę IT o środowisko chmurowe do backupu.
Natomiast outsoucując część zadań do Engave, zyskano stałą opiekę administratorów IT. Dbają oni o aktualizację wykorzystywanych rozwiązań i są dostępni 24/7 udzielając pomocy zdalnej w razie wystąpienia jakiejkolwiek awarii.
Masz pytania? Potrzebujesz wyceny?
Czekamy na wiadomość od Ciebie.